Občas je potřeba vašeho domácího pomocníka zaslat na servis a jistě nestojíte o to, aby došel cestou poškozený či zničený.
Proto jsme pro vás připravili pár základních rad, jak předejít nepříjemné situaci a dostat pomocníka bezpečně do rukou našeho servisního technika. 🙂
Jak správně postupovat?
⇒ Připravení výrobku
Samozřejmostí by mělo být zaslání důkladně očištěného výrobku. Stává se, že stroje jsou zaslány na servis špinavé a se zbytky potravin.
Pamatujte na to, že i tato maličkost je vaše vizitka a servisní technik pak musí s takovým strojem pracovat.
Navíc, nebude-li výrobek důkladně očištěn, nemusí být technikem přijat na servis.
⇒ Výběr krabice
Pokud máte schovanou originální krabici, pak jste vyhráli, je to to nejlepší co můžete pro svého pomocníka udělat. Pokud ji již nemáte nevadí, můžete použít i jinou.
Na přepravu doporučujeme používat nové krabice, neboť použité mohou být poškozené a poskytovat tak nižší ochranu vaší zásilky.
Nepoužívejte krabici, která neudrží alespoň trojnásobek váhy balíku! Přepravce neveze pouze váš balík a může jich na sebe naskládat několik.
Dle typu zboží by měla být zvolena i její síla. Třívrstvá lepenka pro lehké a objemné zboží. Pětivrstvá či sedmivrstvá lepenka na těžké, křehké a citlivé zboží, které vydrží hrubší zacházení a větší zátěž. Zboží by se do krabice nemělo vejít jen taktak, ale prostor kolem by měl být dostatečný.
⇒ Výplň krabice
Kromě vložení zásilky do správné krabice je důležité také vnitřní polstrování.
Volný prostor krabice musí být ze všech stran vyplněn výplňovým a fixačním materiálem!
V žádném případě nebalte výrobek volně!
.
Použijte co nejvíc vnitřního polstrování, jako je bublinková fólie, polystyren, nebo vzduchové polštáře. Pro těžké produkty (robot, mixér apod.) je nejvhodnější polystyren a pěnový materiál. Jako nouzové řešení můžete použit dobře zmačkané noviny.
Řádným vyplněním krabice zabráníte tomu, že se předměty v balíku nebudou volně pohybovat ani při prudším pohybu.
Nezapomeňte výrobek ochránit výplní včetně dna i vrchní části!
Pamatujte, že každá další vrstva polstrování je další vrstvou ochrany vašeho výrobku!
Pokud byste v balíku zasílali více kusů výrobků, pak je nutné je oddělit např. polystyrénem.
- Horní i spodní část krabice vyplněna polystyrénovou deskou
- Výplň vzduchovými polštáři a papírem
⇒ Opatření dokumenty
K zásilce přiložte krátký průvodní dopis s popisem vašeho požadavku na servis.
V případě, že se jedná o reklamaci, specifikujte co se se strojem stalo, co dělá/nedělá a co se strojem bylo prováděno před jeho poruchou. Pro záruční opravu přiložte taktéž kopii prodejního dokladu. Bez něj se bude postupovat, jako by šlo o opravu pozáruční. Více info k reklamačnímu řádu.
Připojte na sebe též telefonní kontakt, případně email a adresu, kam se opravené zboží má odeslat zpět.
Úplné informace mohou pomoci servisnímu technikovi k rychlejšímu vyřízení vašeho servisu.
⇒ Zabezpečení a zalepení zásilky
Nyní již jen krabici důkladně zalepte dostatečně silnou páskou, zajistěte jí všechny spojované díly a hrany.
Doporučujeme oblepit krabici do tvaru H, aby se zamezilo vniknutí třetí osoby dovnitř.
V případě těžké zásilky oblepte raději krabici na více místech kolem dokola.
Jako náhradu za adekvátní zabalení neberte označení etiketou „Křehké“. Řidiči mohou být opatrní a obezřetní, ale stroje a třídičky vaše upozornění přečíst neumí.
A NYNÍ MÁME BEZPEČNĚ ZABALENO 🙂
Luboš Vymazal
Brněnská 444/37, 682 01 Vyškov
Pro všeobecné informace o dostupnosti zboží, servisu a v případě dalších technických dotazů využijte kontaktů zde:
Tel: 517 346 256, 602 751 818, 724 767 114
Email: info@kitchenaid.cz
E- shop: https://www.kitchenaid.cz/